Com desinstal·lar Adobe Flash Player

Tal com ús explicàvem fa uns dies a l’article “Ja estàs preparat per l’adéu a Adobe Flash?” el 31 de desembre Adobe va deixar el suport del Flash Player i el proper 12 de gener bloquejarà el contingut Flash. Els plugins instal·lats en els ordinadors, tal com ha explicat Adobe, s’han de desinstal·lar per garantir la seguretat dels vostres sistemes i no deixar una possible backdoor.

Per desinstal·lar de forma neta el player

  1. Descarregar el programa de desinstal·lació

Adobe ha creat pàgines de suport específiques per desinstal·lar el Flash Player, una per Windows i una per macOS. Podreu descarregar gratuïtament els utilitaris de desinstal·lació. Són eines oficials d’Adobe per eliminar el programa del vostre sistema.

  1. Executar el programa al vostre ordinador

Quan el programa estigui carregat executeu-lo, una finestra Adobe us indicarà els passos a seguir per desinstal·lar el programa. Un cop acabat reinicieu l’ordinador i el procés haurà finalitzat.

Si teniu algun problema addicional amb Adobe Flash Player o relacionat amb Flash, no dubteu en contactar-nos i us ajudarem a resoldre’l.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s